آیا می توانم بیماری مزمن کلیه با فشار خون بالا کنترل نشده را وادار به منقبض کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم بیماری مزمن کلیه با فشار خون بالا کنترل نشده را وادار به منقبض کلیه

I مزمن کلیه بیمار از بیماری مرحله 3 با فشار خون بالا، و آخرین گزارش آزمون نشان می دهد من کلیه منقبض شده اند، این است که ممکن است ناشی از فشار خون بالا؟به گفته متخصصان، در واقع، تمام کلیه منقبض شده توسط فشار خون، اما کلیه قطعا می تواند توسط آن باعث منقبض شده.

معمولا، فشار خون بالا سیستم رنین آنژیوتانسین شروع خواهد شد و باعث باریک شدن عروق کلیوی و کمبود خون و اکسیژن در کلیه، به طوری که کلیه ها به تدریج کوچک خواهد شد. برای بیماری که در بالا ذکر شد، مهم ترین چیز این است که به گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها. پس از جریان خون و اکسیژن در کلیه ها کافی است، تجدید خود از سلول های آسیب دیده دوباره فعال خواهد شد، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است. این معمول نیست که یک کلیه آسیب دیده و از سوی دیگر خوب است، به جز یک طرف arteriolosclerosis کلیوی. بنابراین شما نیاز به درمان منظم در حال حاضر، در غیر این صورت، آن را به مطمئن شوید که به نارسایی کلیه ایجاد می شود.

شما خوش شانس برای پیدا کردن زود هنگام بیماری می باشد، شما می دانید قبل از آن شما می توانید درمان مناسب، اثر بهتر درمانی که شما می توانید دریافت کنید. این است که هنوز برگشت پذیر در این مرحله، پس در مورد آن نگران نباش، فقط اقدام به مبارزه با فشار خون بالا و این بیماری، پس شما درست می شود.

اگر شما هر گونه کمک در درمان مرحله 3 بیماری مزمن کلیه نیاز، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا با ما مشورت ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. تمام خدمات ما شما را به آزاد است، این کار را انجام مردد با ما تماس بگیرید.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-basic/487.html





:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: